Subject: RE: Teatavime Teid 26.07.25 toimub F4 Ilutulestik, Neeme sadam
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: 'TulePood ilutulestikud - PyroShow OÜ' <[email-masked]>
Cc: Politsei Põhja <[email-masked]>,Päästeamet Põhja <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Jul 2025 00:32:45 +0300

Tere!

Tulenevalt ilutulestiku asukohast ei ole Transpordiametil ilutulestiku 
korraldamiseks täiendavaid tingimusi.

Lugupidamisega

Diana Krotova
Lennundusteenistus

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna SAR vaneminspektor

+372 58 07 06 01

Transpordiamet
Lõõtsa 5, Tallinn 11415

From: TulePood ilutulestikud - PyroShow OÜ <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 24, 2025 12:14 PM
To: Politsei Põhja <[email-masked]>; Päästeamet Põhja <[email-masked]>; 
Diana Krotova <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: Teatavime Teid 26.07.25 toimub F4 Ilutulestik, Neeme sadam

Tere.

Teatavime Teid  26.07.25  toimub F4 Ilutulestik ajavahemikus
22:55 - 23:00 F4 kategooria

kestusega kuni 5 minutit.
Aadress:59°32'00.1"N 25°09'52.0"E
Ilutulestik lastakse  laevast avas meeres c.a 150 meetri kaugusel Neeme 
sadamast.
Laeva kapteni nõusolek on olemas.
Ilutulestik kõrgusega on kuni 150m.

Ilutulestiku korraldaja nimi: PyroShow OÜ
MTR tegevusloa registreeringu number : LPK000152
Korraldaja volitatud esindaja (füüsilise isiku) nimi: Anton Babenko
Telefoninumber: 55572859,  5587599
Vastutav pürotehnik: Anton Babenko Kutsetunnistuse number : 151890
Abipürotehnik: Dmitri Makovi Kutsetunnistuse number : LT085976

-- 

Lugupidamisega,

TulePood.ee <http://TulePood.ee>  - Parim ilutulestiku kaubamaja!

 <http://genderparty.ee/> GenderParty.ee - Baby Gender Reveal Celebrations

*	PyroShow OÜ
*	F4 Pürotehnika ja PROFI Show
*	Litsentsi nr. LPK000152
*	Tallinn Punane 40 13619
*	mob: +3725587599, +37255572859
*	Facebook <https://www.facebook.com/tulepood.ee/> , Instagram 
<https://www.instagram.com/tulepood_ee_ilutulestikud/>  TikTok 
<https://www.tiktok.com/@tulepood.ee>

NB! Sõnum võib sisaldada konfidentsiaalset infot. Kui olete sõnumi saanud 
eksituse tõttu, palun informeerige saatjat, klõpsates nuppu "Vasta" 
("Reply"), seejärel kustutage sõnum oma arvutist. Ärge tehke sõnumist 
koopiaid, ärge levitage ega säilitage seda. Kuigi me usume, et sõnum ja ka 
selle võimalikud manused on vabad viirustest, mis võivad arvutit või IT 
süsteemi kahjustada, avate sõnumi või selle manuse(d) siiski omal 
vastutusel. Meie ei vastuta kahjude ega probleemide eest, mis võivad tekkida 
selle sõnumi või manus(t)e avamise tagajärjel.

P Säästke loodust! Mõelge enne printimist